marți, 31 iulie 2012

Proiecte 2 cents - ERATA

8 comentarii:

Alina spunea...

foarte bun! de actualitate! felicitari!

Dungha spunea...

In momentul in care mi-am ales proiectul nu am stiut ce voi face insa spre finele termenului s-a deschis o portita de care am incercat sa profit la maxim, imi pare totusi rau ca nu am fost pe faza de la inceput ca sa pot prinde si cateva cadre raspuns la ce exista acum in proiect, ar fi fost mult mai complet. Reactionez un pic cu intarziere. Poate la urmatoarea sesiune de proiecte voi deschide ochii mai mult.

Iti multumesc pentru timpul acordat!

Unknown spunea...

SUPER FAIN!

Dungha spunea...

Pentru un inceput...

Gabriela Pana spunea...

Felicitari!

Dungha spunea...

Te asteptam si pe tine cu proiectul!

April spunea...

Foarte interesant gandit, felcitari!

Dungha spunea...

Toate cele bune!