joi, 3 ianuarie 2013

Slujba de Sf Vasile in Sieu,Maramures

Multi dintre noi asociaza Maramuresul cu Sarbatorile Pastilor sau ale Craciunului.Apoi, totul pare a se intoarce la griul initial.

Ei bine, in Sieu Maramures, slujba de Sfantul Vasile te infioara intr-un mod placut.Toate intrebarile tale isi gasesc raspunsul,toate nedumeririle tale vis-a- vis de Divinitate, dispar ca prin minune.Slujba si colindele intregesc orice gol pe care l-ai constientizat ori ba.

Te simti ca intr-o sfera de cristal,unde totul e feeric, protejat si incalzit de maini pure de copil.merita sa experimentati asa ceva, macar o data in viata.


Intr-o liniste rece, faci pasi marunti ,sa nu deranjezi neclintirea.



E ca si cum ai pacali timpul si ai patrunde printr-o fisura in nemurire.




Si-apoi te contopesti cu picurii de tacere.Doar asculti cum canta nemarginirea.



































Apoi, pentru a fi trezit din vraja.....dar asta-i alta poveste.ramane pe alta data...

Pana atunci, luati aminte la versuri


10 comentarii:

April spunea...

Mi-ai incalzit sufletul cu seria asta...minunat!!! Iti multumesc!

Melly spunea...

Frumoase imagini! Mi-s dragi oamenii imbracati in port national!
Seara placuta!

Dungha spunea...

Cat de frumos! Mai se intampla asa ceva in tara noastra?

Unknown spunea...

cu placere, anto.aceeasi senzatie am si eu cand vad ceva din delta.
da,melly.iti impartasesc ideea.o seara lina si tie!
ehei, vali..cutreier-o altfel si vei afla.


va multumesc frumos.asta nu e tot.. am fost impresionata la atentia la detalii..o sa vedeti maine restul procesiunii..pana atunci, o seara frumoasa!

Madalina Dascalu spunea...

frumoasa serie

Alina spunea...

frumoasa atmosfera. frumos surprins. pare alta lume. felicitari!

Dungha spunea...

Nu cred ca gasesc costum national pe marimea mea :))

Unknown spunea...

te dai mare!:)) mai ales la maramu' au itarii largi si camesile pe masura,dc ti-e teama ca-ti limiteaza miscarile pe tropotite.:))..hai sa punem pariu!

Dungha spunea...

:)) Au si izmene sau nu imi trebuie?

Unknown spunea...

pe mine ma intrebi?:)))gata, nu mai cauta scuze.