joi, 27 septembrie 2012

liniste


Un comentariu:

Rudolph Aspirant spunea...

Formidabil ! Chiar cred ca tin minte de undeva exact banca asta cu zapada asta asezata ca un fel de sanie bob pe ea ! Romeo, tu chiar vorbesti in pozele tale amintirilor mele personale specifice, desi desigur ca fotografiezi si locuiesti in cu totul altor timpuri si locuri de unde am locuit si trait eu in Romania...dar efectiv sincer pot sa iti spun ca fotografiile tale corespund aproape exact imaginilor amintirilor mele personale din copilaria mea personala din Romania...asa o potrivire aproape exacta de amintiri de suflet cultural comun eu nu am mai intalnit decat pt "partea mea de suflet" francezo-americana la un fotograf mai vechi de demult originar din Ungaria, (desi eu nu am calcat vreodata in Ungaria si nici nu am rude maghiare), dl Andre Kertesz. Nu stiu daca e inteligibil ce vreau sa zic, ca eu stiu si inteleg ca am parti de suflet mai "multi-culturale", din cauza ca am fost trilingv de destul de mic si am si calatorit pe perioade destul de semnificative si in afara Romaniei de destul de mic, de aia amintirile mele personale despre Romania sunt chiar posibil oarecum mai speciale, dar inca nu le gasisem reprezentate vreodata de vreun fotograf roman. Culmea e ca acum de cand cunosc si lb norvegiana, am gasit pe blogul tau si niste poze care vorbesc oarecum partial si acestei particele mai mici si mai recente de "suflet", insa nu am gasit inca un fotograf norvegian sau chiar de alta natie chiar integral reprezentativ pt privirea mea personala aspura culturii norvegiene, desi sunt constient ca si privirea mea asupra Norvegiei este deosebit de recenta si inca imatura, inca in dezvoltare, si mai trebuie sa astept ceva vreme si sa caut si alti fotografi. Cultura sufletului meu ideal, al celui la care aspir, insa pe care stiu precis ca nu il voi atinge niciodata ramane cea reprezentata de fotografiile dl-ui Robert Capa...deci, zau, sincer iti zic, fara nici o urma de sfiala, dar nici cu vreo intentie omagiala ridicol exagerata, chiar te afli intr-o companie destul de augusta, cu fotografiile efectuate de tine !