luni, 17 octombrie 2011

Doi

18 comentarii:

April spunea...

...sau doua...frumos!

Dungha spunea...

Doi pentru ca sunt 2 ghiocei :))

April spunea...

credeam ca sunt narcise...

Dungha spunea...

Narcisele au o coroniţa roşie în centru şi Mai multe petale mult mai delicate.

April spunea...

din spate se aseamana ;)

Dungha spunea...

Daca imi aduc aminte bine, daca nu verific la primavara, narcisele au 7 sau 8 petale mai mici :))

April spunea...

bine, asa sa fie...

Unknown spunea...

eu ,n-as contrazice-o pe anto..e un connaisseur..sau o :)))..acestia sunt clopotei de primavara...ghioceii is mai firavi, chiar de am extrapola, nu putem nici macar sa-i asociem cu lusca, pentru ca petalele nu sunt lipite la baza si nu au acele punctulete specifice..dar doi sa fie,desi ne trateaza cu spatele :))..prea rusinosi..


ps: nu mi-o lua in nume de rau,dar prea au mers la inima lacramioarele lui anto, sa nu o sustin!

Dungha spunea...

ghiocei galbeni:
http://www.floripentruea.ro/produs/2278/ghiocei_galbeni.html

narcise:
http://buchetedeflori.net/narcise/narcise/

Gresesc?

Unknown spunea...

cu siguranta, ai gresit, vali..tocmai ce i-ai dat dreptate antonelei.. citeste: http://www.ghidulplantelor.com/articole/Narcisa.php

Dungha spunea...

Nu poti sa faci diferenta intre flori?

April spunea...

Narcissus asturiensis

http://en.wikipedia.org/wiki/Narcissus_asturiensis

Vali, tu stii cum arata din fata floare, dar daca zici ca e cea din link-ul cu "ghiocei galbeni" atunci iti spun ca e o eroare denumirea in romana.

Unknown spunea...

eu,da! e drept ca esti indus in eroare de denumirea populara,dar nu e corecta, vba anto..tu ai vrut sa intri in gura femeilor, intr-o discutie despre flori.:))

Dungha spunea...

Din fericire am o gradina foarte mare de flori si in fiecare luna apare cate ceva in acelasi loc. Eu zic ca ma pricep destul de bine dar daca vreti voi sa fiti mai cu mot nu ma supar insa nu pot sa va dau dreptate.

Ishtar spunea...

Frumoase narcise! :D

Dungha spunea...

Mai pot sa spun ceva? Nu! Raman la parerea mea iar voi cu a voastra. Nu pierdem dar nici nu castigam. Pana la urma care este diferenta intre narcise si ghiocei galbeni?

Ishtar spunea...

Culoarea...? :D

Dungha spunea...

Da, avem un indiciu - culoarea! Ghioceii sunt galbeni iar narcisele albe.