miercuri, 3 august 2011

La ţărm de Mare...

6 comentarii:

CARMEN spunea...

ah ce dor îmi este sa simt briza de mare, sa ma stropeasca valul spart în stâncile digului, sa-mi racoresc talpile în nisipul umed, sa miros sarea si algele si scoicile si soarele... Superba fotografia ta!

Ruth Bernssen Bø spunea...

Beautiful place and good shot.
I live at south west coast of Norway, this could be a photo from my homeplace too...
Greetings.

Ishtar spunea...

@ Carmen
Mulţumesc frumos :)
Mă bucur că imaginea mea ţi-au adus nostalgii.Îţi doresc să ajungi cât mai repede la ţărm de mare.

Ishtar spunea...

@ Ruth B.
Thank you very much for your appreciation.I'm glad you liked this picture.Best wishes,Ishtar.

Gabriela Pana spunea...

faina atmosfera imi inspira fotografia ta....acolo la malul marii, valurile se isbesc cu putere de stanci,apoi linistite se retrag lasand in urma scoici multicolore....

Ishtar spunea...

@ Gabriela
...şi se aude doar suspinul valurilor sparte la ţărm în cântec de pescăruşi...
Mulţumesc frumos pt apreciere :)